5 verschillende redenen om op je eigen bedrijfsnaam te adverteren
Het ...
Dagelijks zoeken duizenden mensen naar producten, diensten en informatie via het zoeknetwerk van Google. Door te adverteren in Google, kun je je websitebezoeken (en dus je conversies) behoorlijk stimuleren. Om op de korte termijn veel zichtbaarheid te krijgen, kun je een Google Ads campagne inzetten.
Als Google Partner werkt NC-websites met Google-gecertificeerde online marketeers; zo weet je zeker dat jouw advertentieaccount in goede handen ligt. Inmiddels beheren we meer dan 120 advertentieaccounts voor onze klanten.
Ons doel is altijd om een zo hoog mogelijk rendement op jouw advertentiebudget te behalen. Dat doen we door de juiste zoekwoorden te targeten, irrelevant verkeer uit te sluiten en een goede fit te maken tussen jouw advertentie en de landingspagina.
Met een SEA abonnement werken we maandelijks aan jouw Google advertentieaccount. Door periodiek te optimaliseren, zorgen we ervoor dat jouw advertenties de meest relevante bezoekers opleveren.
Optimalisatie van het advertentieaccount
Maandelijkse rapportage
Adverteren met zoekadvertenties, displayadvertenties of allebei
We doen een eenmalig zoekwoordenonderzoek, waarin we bepalen welke zoektermen belangrijk zijn voor jouw website. Je ontvangt een gedetailleerd rapport met de verschillende zoekwoorden, de maandelijkse zoekvolumes en jouw huidige positie per zoekterm.
Met een Online Marketing PRO pakket krijg je een volledig marketingplan op maat. We gaan met je om tafel om uitgebreid jouw doelen en visie te bespreken. Afhankelijk van je doelen, stellen we een gepersonaliseerd marketingplan met SEO, SEA, e-mailmarketing en social mediamarketing en meer.
Wanneer je je Google Ads campagne(s) door ons laat beheren, houdt dat in dat we eenmalig een campagne voor je opzetten en die maandelijks voor je bijhouden. Dit is wat we voor je doen:
Aanmaken van jouw Google Ads account
Koppelen van je Google Ads account met je Google Analytics account
Zoekwoordenanalyse
Instellen van de campagne (zoekwoorden, uitsluitingszoekwoorden, locatie, biedstrategie en advertentiebudget)
Schrijven van advertentieteksten
Conceptrapport ter goedkeuring van de Google Ads campagne
Voordat we je Google Ads campagne live zetten, krijg je altijd een transparant rapport van de campagne. Pas als jij akkoord gaat, zetten we de campagne voor je aan.
Vanaf het eerste moment dat je campagne online gaat, verzamelen we data over je campagne. Zo zien we welke zoekwoorden voor een klik of een conversie hebben gezorgd. Een optimalisatie zou kunnen bestaan uit:
Het analyseren van de resultaten
Het toevoegen of uitsluiten van zoekwoorden
Advertentieteksten aanpassen
Landingspagina's aanpassen
Budgetten verhogen, verlagen of herindelen
Biedstrategie aanpassen
Iedere maand ontvang je een rapport met relevante informatie, zoals websitebezoeken, verdeling van het verkeer, conversies en de optimalisatie.