Support & Kennisbank > Helpdesk > Helpdesk voorwaarden en tarieven websites

Helpdesk voorwaarden en tarieven websites

Hebt u een vraag of wilt u dat wij iets voor u regelen? Wilt u iets toevoegen of aanpassen? Neem contact op met onze NC Helpdesk. Het verhelpen van storingen en foutmeldingen heeft altijd de hoogste prioriteit.

Wat is een onderhoudscontract bij NC-websites?

Een onderhoudscontract is een overeenkomst tussen NC-websites en de klant, waarin wordt vastgelegd dat het bedrijf regelmatige updates en onderhoudswerkzaamheden aan de website zal verrichten. Dit contract stelt ons in staat om kleine aanpassingen en updates efficiënt door te voeren zonder elke keer een aparte factuur te sturen. Hieronder valt bijvoorbeeld het plaatsen van een logo in de footer, het aanpassen van het telefoonnummer, een pagina aanmaken of het toevoegen van een nieuwe afbeelding.

Waarom is een onderhoudscontract verplicht?

  • Kostenbesparing: Door kleine aanpassingen binnen een onderhoudscontract te laten vallen, voorkomen we de noodzaak voor 'uurtje factuurtje' voor elke kleine wijziging, wat op lange termijn kostenbesparend werkt voor de klant.
  • Snelheid van uitvoering: Met een onderhoudscontract kunnen we sneller reageren op kleine aanpassingen of problemen, wat bijdraagt aan een betere gebruikerservaring voor de eindgebruiker van de website. We weten immers van te voren hoeveel uur wij moeten ‘vrijhouden’ voor eventuele aanpassingen.
  • Zekerheid en continuïteit: Klanten hebben de zekerheid dat hun website wordt onderhouden, wat bijdraagt aan de online zichtbaarheid en functionaliteit.

Wat wordt geboekt onder een onderhoudscontract?

Voorbeelden van werkzaamheden die onder een onderhoudscontract vallen zijn:

  • Het plaatsen van een logo in de footer
  • Het plaatsen van een melding op de homepagina
  • Het aanpassen van het telefoonnummer
  • Basisuitleg over het CMS of de website
  • Het plaatsen van een foto of YouTube-video

Wat valt niet onder een onderhoudscontract?

Werkzaamheden die aanzienlijk meer tijd vergen of gespecialiseerde vaardigheden vereisen, zoals het comprimeren of monteren van video's, het creëren van nieuwe formulieren, aanpassingen op Google en social media kanalen, e-mailinstellingen, e-mailaccounts, instellen externe systemen of het plaatsen van producten op de site, worden niet gedekt. Deze taken worden beschouwd als projectwerk of nieuwe ontwikkelingen en worden apart gefactureerd. Uiteraard zijn bestaande oplossingen (nccms2.nc-websites.nl) niet inbegrepen bij het onderhoudscontract en moeten apart worden aangeboden. 

Service- en garantievoorwaarden

Klanten ontvangen garantie op de basisfunctionaliteiten van onze NC-CMS2 -systeem. Uitbreidingen of aanpassingen die buiten deze garantie vallen, worden volgens onze uurtarieven gefactureerd.

Onze service- en garantievoorwaarden

U krijgt garantie op de basisfunctionaliteiten van ons NC-CMS en NC-CMS2. Maatwerkoplossingen en extra uitbreidingen van het NC-CMS en NC-CMS2 vallen niet onder deze garantie. Op invloeden van buitenaf zoals externe software, browsers, besturingssystemen en mailprogramma's geven we ook geen garantie. Voor aanvullende garantievoorwaarden van het NC-CMS2 verwijzen we u naar de opdrachtbevestiging en offerte.

Onze tarieven

Valt uw opdracht niet binnen de garantievoorwaarden, dan brengen wij de werkzaamheden in rekening. Tarief per uur is 95,- euro excl. btw. * Op uw verzoek krijgt u van ons vooraf een indicatie aantal uren dat wij verwachten voor u bezig te zijn. Na goedkeuring krijgt u hiervoor een factuur. 

* Start tarief € 47,50 excl btw.


Geschreven door Sander van der Veen
Laatst aangepast op