Online marketing
Badhuis KeukensLokale SEO voor Badhuis Keukens uit Scheemda
Badhuis Keukens begon in 2000 als een showroom voor complete badkamers. Naarmate de jaren verstreken, breidde het bedrijf zijn aanbod uit met hoogwaardige keukens, en introduceerde een nieuwe merknaam: Badhuis Keukens. Hoewel de kwaliteit van hun producten onmiskenbaar was, stond de marketing voor dit nieuwe concept nog in de kinderschoenen. Het bedrijf had een sterke basis nodig om hun zichtbaarheid en vindbaarheid te verbeteren.
Naast de SEO hebben wij de website van Badhuis Keukens ook volledig onderhanden genomen.

Premium Kwaliteit
Hoogwaardige keukens die duurzaamheid en stijl combineren
Persoonlijk advies
Op maat gemaakt advies voor uw keuken- en badkamerprojecten
complete service
Van ontwerp tot installatie, wij verzorgen het complete proces
Doelstelling
Onze doelstelling voor Badhuis Keukens was het verbeteren van de lokale vindbaarheid en zichtbaarheid, door middel van SEO en betaalde advertenties via verschillende kanalen.
ONZE AANPAK
ONTWERP EN ONTWIKKELING NIEUWE WEBSITE
Onze eerste taak was het creëren van een nieuwe, visueel aantrekkelijke en functionele website voor Badhuis Keukens, met de focus op een responsief design voor een optimale webervaring op zowel desktop als mobiele apparaten, intuïtieve navigatie en een duidelijke presentatie van de projecten, en het gebruik van hoge kwaliteit afbeeldingen van keukens en badkamers om bezoekers te inspireren en te overtuigen van de kwaliteit van de producten.
SEO VOOR PROJECTEN
Na de lancering van de nieuwe website hebben we ons gericht op de SEO-optimalisatie van projecten voor Badhuis Keukens. Dit begon met grondig keyword research om relevante zoekwoorden te identificeren die potentiële klanten gebruiken. We optimaliseerden vervolgens de on-page SEO door meta-tags, headers, alt-teksten en content aan te passen aan deze zoekwoorden. Dit was een doorlopend proces waarmee de website lokaal steeds beter gevonden werd.
CONTENTCREATIE
Om de lokale vindbaarheid verder te verbeteren, hebben we nieuwe landingspagina's geschreven voor verschillende locaties binnen het afzetgebied van Badhuis Keukens. Elke landingspagina bevatte unieke content die specifiek gericht was op de lokale zoekwoorden en behoeften van die regio. Door relevante en locatiegerichte informatie te bieden, konden we de betrokkenheid van lokale bezoekers vergroten. Deze aanpak resulteerde in een toename van lokaal websiteverkeer en meer showroombezoeken, wat bijdroeg aan de groei van het bedrijf.

Marketing
Sublieme online marketing skills!
Google Ads, social-mediacampagnes en SEO in duidelijke en heldere pakketten. Alles voor de vindbaarheid van jouw bedrijf!