Probleem? Wij staan voor u klaar!

Helpdesk

Onze technische helpdesk is geopend van maandag t/m vrijdag vanaf 09:00 - 17:00u, zodra we uw hulpvraag hebben ontvangen zullen wij een prioriteit aan je bericht geven, storingen en foutmeldingen zullen voorrang krijgen op eventuele toevoegingen/aanpassingen. 

U heeft garantie op de basisfunctionaliteiten van ons NCCMS. Maatwerkoplossingen en extra uitbereidingen op het NCCMS vallen niet onder deze garantie. Op invloeden van buitenaf zoals externe software: Browsers, besturingssystemen en mailprogramma's geven we ook geen garantie. Voor bovenstaande gevallen brengen wij ons helpdesk uurtarief in rekening: €75,- per uur excl. btw, indien u een tijdindicatie wenst voordat er gestart zal gaan worden met de werkzaamheden dan kunt u dit bij de melding plaatsen. Voor programmeringswerkzaamheden vragen wij een vergoeding van: €85,- per uur excl. btw.

Hoe kunt een probleem melden?

Onze helpdesk is bereikbaar op de volgende manieren:

  1. Maandag 09:00 t/m vrijdag 17:00u via de telefoon: 0597 870037
  2. Via de e-mail: helpdesk@nc-websites.nl
  3. Via Whatsapp 06 111 32 097
  4. Via de iOS NC-APP (te downloaden via de APPSTORE)

Urensoorten en eventuele kosten:

Onderhoud
Onze medewerkers plegen onderhoud aan uw website en/of mail. De werkzaamheden worden geregistreerd en goedgekeurd door een leidinggevende. U ontvangt hiervoor een factuur.

Service
Onze medewerkers lossen een probleem op welke op de basisfunctionaliteiten van ons NCCMS betrekking hebben. Ook het eenmalig instellen van de e-mail valt (in het basis hostingpakket) onder de service dienstverlening. De uren worden geregistreerd maar niet gefactureerd.