Metadata: dit is wat je moet weten voor je SEO
Meta...
Vraag je je wel eens af hoe het kan dat jouw concurrenten bovenaan in Google staan, maar jouw website op de tweede, derde of zelfs vierde pagina staat? Dat komt omdat jouw concurrenten zich met SEO bezighouden.
Door ook SEO toe te passen op je website, zorg je ervoor dat je je concurrentie voorblijft. Doordat je goed wordt gevonden, levert SEO je meer conversies, leads en bestellingen op.
SEO staat voor Search Engine Optimization. Door je website te optimaliseren verkrijg je hogere posities in Google. Daardoor ontvang je meer bezoekers, verhoog je je bezoekerskwaliteit en genereer je dus meer leads, conversies en bestellingen! Bij SEO zijn er drie belangrijke onderdelen: content, techniek en link building. Wij verzorgen dit voor jou.
Als ondernemer heb je veel verstand van je eigen producten of diensten. Maar weet je ook wat je kunt doen om je website bovenaan in Google te krijgen? Misschien heb je wel eens geprobeerd om verschillende belangrijke zoektermen in je website te verwerken. NC-Websites helpt je niet alleen met je website, maar zorgt er ook voor dat je goed wordt gevonden in Google! Hoe we dat doen? Lees gauw verder!
Met een SEO abonnement werken we maandelijks aan de vindbaarheid van je website. Aan de hand van een zoekwoordenonderzoek zorgen we dat je website hogere posities verkrijgt op belangrijke zoektermen.
Optimalisatie van bestaande pagina's
Nieuwe landingspagina's
Link building
Maandelijkse rapportage
We doen een eenmalig zoekwoordenonderzoek, waarin we bepalen welke zoektermen belangrijk zijn voor jouw website. Je ontvangt een gedetailleerd rapport met de verschillende zoekwoorden, de maandelijkse zoekvolumes en jouw huidige positie per zoekterm.
Met technische SEO pakken we je website aan met technische optimalisaties om de vindbaarheid te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan de laadsnelheid, paginagrootte, mobiele ervaring, etc.
We nemen je website en de markt waarin je je bevindt goed onder de loep. We analyseren daarbij alle zoektermen die relevant zijn voor jouw website en de bijbehorende zoekvolumes. Zo heb je altijd scherp welke zoektermen voor jou van belang zijn.
Op basis van de zoekwoordenanalyse gaan we aan de slag met de posities van je website. Zo zorgen we dat je gehele website én individuele pagina's beter zichtbaar worden op verschillende zoekwoorden.
Technische optimalisatie van je website moet je zien als een soort onderhoudsbeurt onder de motorkap van je website. Google hecht veel waarde aan technische aspecten zoals mobiele gebruiksvriendelijkheid, de laadtijd, de structuur van de website, de leesbaarheid voor zoekmachines.
Wanneer jouw website of webpagina veel wordt genoemd op andere domeinen, laat je aan Google zien dat jouw website belangrijk is. Je kunt de autoriteit van je website verhogen met een goede interne paginastructuur, interne links en backlinks. Het verkrijgen van backlinks doen we met link building.
Hoge posities zijn natuurlijk goed voor je online zichtbaarheid en je merkbeleving. Maar wat je ermee wilt bereiken, is kwalitatief hoogwaardige traffic en conversies op je website. Daarom staren we ons niet dood op posities, maar vinden we ook je bezoekersaantallen, bezoekerskwaliteit en conversies belangrijk.