Terug naar Portfolio

De Facebookpagina van Makedonia en Desperado

Gepubliceerd op:
De Facebookpagina van Makedonia en Desperado

Sinds enkele maanden heeft NC-Websites de facebookpagina’s van Makedonia en Steakhouse Desperado onder haar hoede genomen. Sindsdien hebben de facebookpagina’s duizenden “likes” erbij gekregen!

Na het aanmaken van de facebookpagina’s in 2012 werd er relatief weinig mee gedaan. Vanaf mei 2014 beheert NC-Websites de facebookpagina’s. Regelmatig plaatsen wij interessante artikelen over de restaurants. Van acties, tot informatie over heerlijke gerechten tot actualiteiten. Resultaat: duizenden likes voor de pagina’s en tientallen tot honderden likes per geplaatst artikel!

Ali Mamutovski, eigenaar van Makedonia en Steakhouse Desperado vertelt: “Onze facebookpagina functioneert nu als gratis advertentiekanaal. Vroeger plaatsten we een advertentie in de krant als we een speciale actie of een nieuwe menukaart hadden. Zo’n advertentie kost veel geld en het is lastig te meten of je vaste klantenkring dit bericht ziet. Nu plaatst NC-Websites een artikel voor ons op facebook. We weten daardoor zeker dat onze vaste gasten op de hoogte worden gebracht van het nieuws en we kunnen meten hoeveel mensen het bericht heeft bereikt.”

Facebook recensies

Op facebook kunnen gasten van de restaurants een recensie achterlaten. Deze recensies zijn via ons automatische recensiesysteem gekoppeld met de website. Hierdoor zijn de geplaatste facebook recensies inclusief profielfoto van de plaatser direct te zien op de website. Een goede toevoeging omdat klanten hun beslissing vaak baseren op de ervaring van bestaande klanten.

Bekijk de facebookpagina van Makedonia en Steakhouse Desperado!

 

 

10 tips van NC-Websites om van uw facebookpagina een succes te maken

  1. Plaats regelmatig (tussen de 1 en 2 per week) een artikel en zorg ervoor dat deze aansluiten bij de kwaliteit van uw bedrijf.
  2. Zorg dat de artikelen interessant zijn voor uw lezers. Plaats niet enkel actiegerichte artikelen, maar ook leuke weetjes.
  3. Voorzie uw artikelen van een mooie, sprekende foto. Een foto zegt tenslotte meer dan 1000 woorden.
  4. Vraag of facebookvrienden uit uw persoonlijke netwerk uw facebookpagina willen liken.
  5. Beloon fans die vaak actief zijn, zet ze spontaan eens in het zonnetje en geef een waardecheque weg
  6. Maak in elk bericht een link naar je website voor meer informatie, dit is een goede manier om je website ook direct te promoten
  7. Zet personeel en/of klanten op de foto en gebruik deze om je Facebookbericht aan te kleden, dit werkt altijd wonderbaarlijk goed!
  8. Zorg voor een linkje naar uw Facebookpagina in uw e-mailhandtekening, website en andere uitingen
  9. Durf te adverteren op Facebook! Het kan soms een erg goedkope en interessante manier zijn om een groter bereik te krijgen. 
  10. Zorg voor een goede interactie, vraag je klanten om een recensie op je Facebookpagina te zetten. Dit geeft erg veel vertrouwen!

Nieuwe website Fontana Bad Nieuweschans met SEO en Adwords campagne

NC Websites bouwde voor Kuuroord Fontana Bad Nieuweschans  een gloednieuwe meertalige website. Fontana wilde gebruiksvriendelijke internetpagina’s die naadloos aansluiten op de uitstraling van Fontana: zorgeloos ontspannen en genieten in gezonde en rustige omgeving. Voor optimale vindbaarheid zetten Fontana en NC-Websites in op SEO en een doordachte Google Adwords campagne.

Lees het hele bericht

Nieuwe website Ap Keizer met webshop gekoppeld aan CRM pakket

NC Websites in Winschoten bouwde voor Ap Keizer Reinigingstechnieken een nieuwe website met een webshop die is gekoppeld aan het CRM-systeem van het bedrijf. Hiermee optimaliseert het bedrijf in Kolham (Groningen) de automatisering van het bedrijfsproces. Zoals alle sites van NC Websites is deze website met SEO geoptimaliseerd voor vindbaarheid in zoekmachines.

Lees het hele bericht
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)