Terug naar Blog
Case: Alles onder één dak voor Punto Padel
  • 498
12
jan

Case: Alles onder één dak voor Punto Padel

Voor Punto Padel verzorgden we alles onder één dak: van custom design website tot complete online marketing campagnes en social media ondersteuning.

Lees verder
Case

Maatwerk webdesign in ons supersnelle NC-CMS2

Punto Padel opende eind november 2023 haar deuren: een gloednieuw indoor padelcentrum in Hoogezand met maar liefst 10 indoor padelbanen. Het gehele online traject, van website tot online marketing, mochten we voor dit leuke bedrijf verzorgen. Het logo en de website zijn ontworpen door collega Romée, met een opvallende kleurstelling en creatieve teksten. De website bevat informatie over het spel, lessen, competitie, locatie en reserveringen. Er is ook een social media koppeling (Feedlie) voor nieuws en updates. Collega Max heeft de website vakkundig gebouwd.

Ontdek de website van Punto Padel 

Social media ondersteuning

Om de social media van Punto Padel in goede banen te leiden, besloten de eigenaren de social media uit te besteden aan NC-Websites. Omdat we weinig beeldmateriaal hadden - het padelcentrum was immers nog volop in opbouw - konden we creatief zijn met onze uitingen. Ook voor de social media style ging Romée aan de slag. Met weinig beeldmateriaal wist ze er echt iets tofs van te maken. Met handige tools zoals Canva en LinkTree zorgden we voor een consistente, professionele uitstraling van het bedrijf, in al haar uitingen.


Gaaf foto- en videomateriaal

Op de dag dat het padelcentrum werd geopend, stond ons team van content creators klaar voor gaaf foto- en videomateriaal. Van actiefoto's tot video's met de bodycam en gaaf dronemateriaal: alles werd uit de kast gehaald om gaaf beeldmateriaal van het nieuwe padelcentrum te schieten.

E-mailcampagne

Om geïnteresseerden op de hoogte te houden van de vorderingen hebben we op de website een inschrijfformulier gemaakt, waarmee bezoekers automatisch aan een MailChimp contactenlijst werden toegevoegd. Binnen enkele weken realiseerden we op die manier 130 inschrijvingen voor de nieuwsbrief. Een mooie basis om mee te starten, zodat we de lancering van het inschrijfsysteem konden promoten aan een groep warme leads.

Max van der Kogel

Webdesigner

MEER WETEN?